söndag 6 april 2014

Gästbok

Idag visar jag vad jag har pysslat med, den sista tiden, på Copic Marker Sverige.
För en tid sedan fick jag en beställning på att fixa till en gästbok till min svärmor. Hon tänker ha den i Finland där dom har sitt sommarhus och eftersom stugan ligger på en liten skärgårdsö så kom jag utsökt att tänka på just skärgårdstema.


Jag letade runt lite grann bland mina stämplar när jag kom på att jag har de här fina badhyttorna från Magnolia. Nu är dom egentligen bara 3 st som står på rad, men jag maskade in två extra. Boken mäter ungefär 13x20 så det är ju trevligt om hela framsidan blir klädd. Därefter så maskade jag in havet och molnen för att få fram ytterligare skärgårdsmiljö. Lite trixigt, men väldigt roligt att maska ihop!

Framsidan


För att inte sitta och måla måla måla sanden och havet så valde jag att maska över stugorna och sen använde jag min air brusch och sprayade sanden och havet istället. 


Ryggen 


Stugan har fått namnet Nissebo så det passade ju bra att få in det någonstans på boken.
 
O så baksidan
 
 
Även baksidan blev klädd, mest för jag vill ha med "Handgjort av..." och min stämpel passade perfekt inuti livbojen.
 
Ja det var allt från mig idag! Hoppas ni har det bra ute i vår-Sverige. Själv är jag i Kalmar och håller kurs i ECCP-programmet. Spännande och roligt!
 

3 kommentarer:

  1. Åhhhhhh makalöst så himla fint. Woooow! !!

    Kraaaaam

    SvaraRadera
  2. Woww this is sooooooo stunning Christina!
    Hugs Kristel

    SvaraRadera
  3. men åh så fin den blev, gillar den massor.
    Kram Petra

    SvaraRadera